Är i Sverige! :)

Hejsan! Nu e jag i sverige.. Vi åkte på tisdagseftermiddag och vi åker i mårgon..
Snart ska vi äta grillmat! :) mums!
Idag har jag varit ut och gått med wilma runt Norrsundet. :)
Jag har  också vart till stan i Gävle. Jag köpte 3 st. toppar, 2 st. tunikor, 3st tåringar,
1 par jeans legings, ett par blanka legings och lite till. :)
Det blev ändå int så mycket.. :)
Igår hade Cecilia min kusin studentfest. Det var jätte roligt! :)
Hon fick lite allt möjligt, eller mycke allt möjligt! :) :D
Men nu ska jag gå och äta smarrig grillmat! :D

Ha det så bra! :D

Tinda :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annatinda -

Är i Sverige! :)

2010-06-11 @ 19:49:25

Hejsan! Nu e jag i sverige.. Vi åkte på tisdagseftermiddag och vi åker i mårgon..
Snart ska vi äta grillmat! :) mums!
Idag har jag varit ut och gått med wilma runt Norrsundet. :)
Jag har  också vart till stan i Gävle. Jag köpte 3 st. toppar, 2 st. tunikor, 3st tåringar,
1 par jeans legings, ett par blanka legings och lite till. :)
Det blev ändå int så mycket.. :)
Igår hade Cecilia min kusin studentfest. Det var jätte roligt! :)
Hon fick lite allt möjligt, eller mycke allt möjligt! :) :D
Men nu ska jag gå och äta smarrig grillmat! :D

Ha det så bra! :D

Tinda :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0