Man e ju lite klantig ibland :D

Hej idag slutade jag skolan kl.13.00 för att lärarna skulle på någon kurs eller liknande! :)
Nu är det bara EN dag kvar tills jag åker till "krövlon"! :) yees!
Idag i skolan var jag lite klantig.. på bildkonst skulle TOFFE förbi mej och jag lutade bakåt
eftersom jag inte visste om det.... AJDÅ! en skåpdörr stod öppen och han föll in i den
och... dörren brakade av!!!! UUPPPSAAN! Då kom läraren.. hon blev inte så glad.. :/
Ja då blev det för jag och han att hämta vaktmästarn.. men vi hittade inte honom så vi gick till
kansliet och ringde honom.. :D
Ja annars har det varit en bra dag! :)
MÅ GOTT IGELKOTT! :) (skriver mera senn!)

tinda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annatinda -

Man e ju lite klantig ibland :D

2010-03-18 @ 14:04:38
Hej idag slutade jag skolan kl.13.00 för att lärarna skulle på någon kurs eller liknande! :)
Nu är det bara EN dag kvar tills jag åker till "krövlon"! :) yees!
Idag i skolan var jag lite klantig.. på bildkonst skulle TOFFE förbi mej och jag lutade bakåt
eftersom jag inte visste om det.... AJDÅ! en skåpdörr stod öppen och han föll in i den
och... dörren brakade av!!!! UUPPPSAAN! Då kom läraren.. hon blev inte så glad.. :/
Ja då blev det för jag och han att hämta vaktmästarn.. men vi hittade inte honom så vi gick till
kansliet och ringde honom.. :D
Ja annars har det varit en bra dag! :)
MÅ GOTT IGELKOTT! :) (skriver mera senn!)

tinda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0