Väntar på mamma.. :)

hej! Nu e jag med Nina.
Ni kanske undrar varför jag tog jusst en bild av en tuggummipåse, :)
Jo därför att jag tänkte hopp av vid affären och köpa en.Men jag orkade inte
gå hem :) (så lat som ja e) :D Men som tur kunde mamma komma med meij
senare när hon kommer hem.:) Idag hade jag "husse" de var ganska roligt!
Vi gjorde grönsaksbiff och tonfisksallad och desserten var blåbärspaj med vaniljsås. :)
Vi bytte dessutom grupper idag och jag kom med Jim,Benjamin och Isabelle. :)
Nu ska jag fortsätta på eftermiddagen med Nina! :)
Ska på danskurs i kväll så skriver senn hur det har varit! :D







Ha en bra kväll! :)
Tinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annatinda -

Väntar på mamma.. :)

2010-03-11 @ 15:27:25
hej! Nu e jag med Nina.
Ni kanske undrar varför jag tog jusst en bild av en tuggummipåse, :)
Jo därför att jag tänkte hopp av vid affären och köpa en.Men jag orkade inte
gå hem :) (så lat som ja e) :D Men som tur kunde mamma komma med meij
senare när hon kommer hem.:) Idag hade jag "husse" de var ganska roligt!
Vi gjorde grönsaksbiff och tonfisksallad och desserten var blåbärspaj med vaniljsås. :)
Vi bytte dessutom grupper idag och jag kom med Jim,Benjamin och Isabelle. :)
Nu ska jag fortsätta på eftermiddagen med Nina! :)
Ska på danskurs i kväll så skriver senn hur det har varit! :D







Ha en bra kväll! :)
Tinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0