Dumma kisse!

Hej! jag kom jusst hem från skolan och började fundera att katten inte har varit inne senn
kl.21.00 å går kväll!!
ja gick ut och tittade om jag skulle se henne och när jag ropade på henne dök en "FRASS" och
MIN kisse upp!!! dumma kisse :/
Senn ringde jag till Julia min storesyster och berättade allt.
Hon sa va bra!! :D så jag frågade varför hon tyckte att det var bra men hon sa att hon ville
att kissen skulle fö kattungar.. :) ja vilken bra ide! :D
då kan jag få en till kattunge! :D (om mamma och pappa går med på det)! :D :)

tinda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annatinda -

Dumma kisse!

2010-03-25 @ 15:27:10
Hej! jag kom jusst hem från skolan och började fundera att katten inte har varit inne senn
kl.21.00 å går kväll!!
ja gick ut och tittade om jag skulle se henne och när jag ropade på henne dök en "FRASS" och
MIN kisse upp!!! dumma kisse :/
Senn ringde jag till Julia min storesyster och berättade allt.
Hon sa va bra!! :D så jag frågade varför hon tyckte att det var bra men hon sa att hon ville
att kissen skulle fö kattungar.. :) ja vilken bra ide! :D
då kan jag få en till kattunge! :D (om mamma och pappa går med på det)! :D :)

tinda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0