Längtar! :)

Hej!
Nu sitter jag vid datorn med min gulle kisse. :)
Ni kanske undrar varför jag har den rubrik jag har, jo för att jag ska till "Krövlon" me Anna och Evelina
på fredag till lördag och det ska bli såå kul! :) Vi har suttit och planerat och skrivit köplistor till våra
mammor :).
Idag i skolan var bildkonst roligast och "jompa" var ganska kul :)
På "jompa" hade vi airobic.. stavning??
ja i alla fall. :)
Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag gå ner och vänta på pappa som är på väg hem :D
Ha en bra kväll! :)

Tinda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annatinda -

Längtar! :)

2010-03-17 @ 18:39:27
Hej!
Nu sitter jag vid datorn med min gulle kisse. :)
Ni kanske undrar varför jag har den rubrik jag har, jo för att jag ska till "Krövlon" me Anna och Evelina
på fredag till lördag och det ska bli såå kul! :) Vi har suttit och planerat och skrivit köplistor till våra
mammor :).
Idag i skolan var bildkonst roligast och "jompa" var ganska kul :)
På "jompa" hade vi airobic.. stavning??
ja i alla fall. :)
Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag gå ner och vänta på pappa som är på väg hem :D
Ha en bra kväll! :)

Tinda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0