LEDIG!!

Hej idag är jag ledig! :) kuul!
Nu sitter jag och väntar att Anna och Evelina ska komma hem från skolan så vi kan åka till
"krövlon" ;)
Nu har jag packat klart och ska väl på mat till fammo och faffa! :)
Jag sitter och tittar vilket tok jag har till katt... hon sitter och fräser till småfåglar där ute ;)
Dessutom om man äldar i bastun vill hon gå dit och sova så ligger hon och sover i minst
80 grader. :)
Men nu ska jag läsa bloggar och försöka att få tiden att rinna:)
HA DET BRA! :)

tilda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annatinda -

LEDIG!!

2010-03-19 @ 08:42:17
Hej idag är jag ledig! :) kuul!
Nu sitter jag och väntar att Anna och Evelina ska komma hem från skolan så vi kan åka till
"krövlon" ;)
Nu har jag packat klart och ska väl på mat till fammo och faffa! :)
Jag sitter och tittar vilket tok jag har till katt... hon sitter och fräser till småfåglar där ute ;)
Dessutom om man äldar i bastun vill hon gå dit och sova så ligger hon och sover i minst
80 grader. :)
Men nu ska jag läsa bloggar och försöka att få tiden att rinna:)
HA DET BRA! :)

tilda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0